Cum s´adari un Brand : andamusi cu Daniel Caramihai (Fratelli)

Andamusi deadun Daniel Caramihai

– 28 noiembrie 2012 –

Doresc să încep prin a recunoaște că  întâlnirea de ieri cu Daniel Caramihai a fost altfel decât mă așteptam. Mărturisesc că plecasem de la ideea preconcepută și eronată –menționată chiar și de Daniel- despre  Fratelli ca și club de fițe, deși încă nu am pus piciorul acolo.

Cheia succesului brandului Fratelli și Biutiful este aceea că sunt proiecte inițiate din plăcere, între prieteni, o alternativă laceea ce exista acum șapte ani și chiar și la ce există acum pe piață.

De asemenea, comunicarea directă cu publicul, considerarea sugestilor primite – fie ele critice, însă constructive–, asumarea anumitor riscuri în ceea ce privește profitul, introducerea conceptului de social-club și dorința de a demonta stereotipuri, în alte cuvinte apropierea față de consumatori asigură social-cluburilor Fratelli și Biutiful succesul care le face să fie crème de la crème.

Să începi o afacere poate părea ușor , să te menții și să știi să evoluezi și să ieși din tipare este mai greu, însă nu imposibil când ești deschis la nou, aduci și susții elemente inovative și vezi dincolo de creșterea profitului.

Un alt aspect-cheie menționat de Daniel Caramihai, care mi-a atras atenția, este stabilirea unui nucleu restrâns, a unei echipe de bază în jurul căreia se va dezvolta afacerea și chiar și păstrarea unei echipe restrânse pentru o eficiență crescută.

Advertisements

About esente_armanesti

Blog de conștientizare și promovare al evenimentelor culturale organizate de și pentru armâname. Prezentarea tematicii armânești
This entry was posted in andamusi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Cum s´adari un Brand : andamusi cu Daniel Caramihai (Fratelli)

  1. Vasile Roaita says:

    Nici cand eram tanar nu ma pasionau cluburile, discotecile iar cluburile de fitze de azi nici atat.
    Este o forma de socializare moderna desi nu stiu daca este cea mai buna. Poate mai bune sunt excursiile colective de exemplu. Sau tabere de creatie sau tematice. Cine stie ?
    S-auzim numai de bine.

  2. ctarmanji says:

    Stimate domn,
    In intalnirea mentionata in articol nu este vorba de cluburile propriu-zise, ci de cum sa ai o afacere de succes, de echipa de baza, nu este o promovare a cluburilor -iar Fratelli are deja publicul pe care si-l doreste-. Incercati sa cititi printre randuri 🙂

Comments are closed.